چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1304

پیام اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

  • انداز قلم

 

 

 

 

 

 

26مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گرامی باد .

 

🔶پیام اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

🔸اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر با صدور پیامی ۲۶ مردادماه روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی راخدمت همه آزادگان سرافراز و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک و تهنیت گفتند.

🔸متن پیام به شرح زیر است:

روز ۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹ میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک وطن نهادند. صلابت ایثار و رشادت آزادگان عزیز چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت، برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان و به ویژه قدرت‌های استکبار نشان داد.

🔸روز باشکوه بازگشت افتخارآفرین و پرمهر و با صلابت آزادگان عزیز را به میهن اسلامی گرامی می‌داریم و بر سیره آنان در ایثار و ایثارگری در بستر فرهنگ غنی ایثار و شهادت فخر می‌ورزیم.

🔸بی‌شک بخش بزرگی از استواری تاریخ باعظمت و سترگ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون این استقامت عزت‌مندانه آزادگان و ایثارگران است. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): «عزت، قدرت و صدرنشینی هر ملت در تاریخ به مجاهدت فرزندانش بستگی دارد و استقامت پیروز عزیزان آزاده ملت ایران را در صدر نشانده است».

🔸بازگشت آزادگان سرافراز نماد خودباوری، استواری و به ثمر نشستن سال‌ها تلاش و ثبات قدم و مداومت در مسیر نیل به آرمان‌های اسلام و انقلاب و حقانیت ما در نبرد با دشمن بود. به رغم گذشت سالیان هنوز هم کام مردم عزیز و انقلابی ایران از حلاوت این رخداد فرخنده شیرین است.

🔸در این روز بزرگ و به یاد ماندنی شأن و منزلت همه آزادگان عزیز و خانواده‌های گرانقدرشان که در راه دفاع از وطن و پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی رنج اسارت را به جان خریدند را گرامی می‌داریم.

🔸اینجانبان ۲۶ مردادماه روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را خدمت همه آزادگان سرافراز ایران اسلامی علی الخصوص آزادگان غیور شهرستان پیرانشهر و خانواده‌های گران‌قدرشان که اجر آنان بواسطه تحمل رنج اسارت عزیزانشان در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و از درگاه پروردگار متعال آرزوی سلامتی و بهروزی برای همه عزیزان مسألت داریم.


 اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر

 سرپرست شهرداری پیرانشهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز174
این ماه2721
کل740295

2
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 11:55
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها