چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1446

شهردار پیرانشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار هاناخبر پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری این شهر را تشریح کرد.

  • انداز قلم

شهردار پیرانشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار هاناخبر پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری این شهر را تشریح کرد.
به گزارش هاناخبر ،

به گزارش هاناخبر ، بخش اول گفت و گوی اختصاصی خبرنگار هاناخبر با شهردار پیرانشهر با موضوعات زیر منتشر شد.

در این گفت و گوی ویدئویی  آمده است:

تا چه اندازه پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری به سرانجام رسیده اند؟


۱۰۰ درصد بودجه عمرانی  شهرداری پیرانشهر در فصل عمرانی ۱۴۰۲ به سرانجام رسیده است، با توجه به پیشرفت و توسعه شهر پیرانشهر در چند سال گذشته یکی از برنامه های اساسی شهرداری در راستای آسفالت معابر شهری بوده که شهرداری پیرانشهر علی رغم  مشکلات زیاد توانسته است در فصل عمرانی امسال ۱۰۰ درصد به سرانجام برسد.
شواری اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر سعی بر این دارند که توزیع متوازن خدمات به تمام نقاط شهر را داشته باشند و امسال شعار نهضت ۳۰۰ هزار متر مربع در ۲۰ محله این شهرستان به واقعیت تبدیل شد که تمام شهروندان شاهد خدمات رسانی شهرداری در  حوزه های مختلف بوده اند.
گلایه شهروندان از ماده ۱۰۰ شهرداری
ساخت و سازی که در محدوده شهری صورت بگیرد که شهروندان قبل از احداث باید اقدام به دریافت پروانه ساختمان نمایند و نباید کاربری آن فضای سبز، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و ... باشد و شهروندان میتوانند از این طریق اقدام به ساخت و ساز نمایند، متاسفانه بعضی از شهروندان بدون مجوز یا در مناطق غیره محدود شهری شروع به ساخت و ساز مینمایند و باید تعین تکلیف شوند که مرجع رسیدگی به این پرونده ها کمیسیون ماده ۱۰۰ هست و کمیسیون تشخیص میدهد که ساختمانهای احداث شده اگر در مناطق آموزشی و فضای سبز نباشند جریمه خواهند شد و اگر هم در این مناطق باشند دستور تخریب ساختمان داده خواهد  شد.
شهروندان میتوانند موقع خرید زمین برای اطلاع از کاربری آن که آیا زمین مذکور در محدوده شهرداری واقع شده است یا خیر میتوانند با مراجعه به شهرداری استعلام بگیرند.
الحاق چند هکتار زمین به محدوده شهری، پروژه شهرداری
٨۵ هکتار زمین به محدوده شهری پیرانشهر الحاق شده است خوشبختانه با تلاشهای فراوان نماینده محترم پیرانشهر ٨۵ هکتار که در مناطق حاشیه شهری ساخت و ساز صورت گرفته بود به محدوده شهری الحاق شود که در آینده نزدیک این مناطق هم از خدمات شهری برخوردار خواهند شد.
مناطق پانزده‌گانه بیشترین مشکلات را دارند، در مناطق پانزده گانه هنوز امکانات مانند آب و فاضلاب، گازرسانی به این مناطق بطور کامل صورت نگرفته است و شهرداری هر اقدامی در مناطق پانزده گانه انجام دهد به هدر خواهد رفت.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز157
این ماه2704
کل740278

3
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 10:23
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها