چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1442

برگزاری چهارمین جلسه بازآفرینی شهری در پیرانشهر

  • انداز قلم

برگزاری چهارمین جلسه بازآفرینی شهری در پیرانشهر

امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲چهارمین جلسه بازآفرینی شهری در محل دبیرخانه این ستاد در شهرداری پيرانشهر با حضور فرماندار، دکتر حبیب نژاد معاون مدیر کل و بازآفرینی شهری آذربایجان غربی، رییس شورای اسلامی شهر، شهردار و مسؤلان شهرستانی عضو ستاد بازآفرینی برگزار شد.

-در اين جلسه  ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در محلات هدف( مناطق ۱۱ گانه بازآفرینی) توسط ریاست ادارات شهرداری، برق، گاز، آبفا، آموزش و پرورش و... اعضاى اين ستاد به بررسی مصوبات جلسات قبلی، بحث و تبادل نظر در خصوص پروژه های آتی و اقدام مشترک پرداختند.

-در جلسه امروز  دکتر حبیب نژاد به نیابت از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی و دبیر ستاد بازآفرینی شهری آذربایجان غربی از فرماندار و شهردار پیرانشهر به خاطر  اقدام به موقع در خصوص ثبت اطلاعات پروانه ها در سامانه ستاد ملی بازآفرینی و کسب رتبه اول با ثبت ۱۴۰درصد و تحقق هدف ۲ ساله برنامه نوسازی مسکن #تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

نوسازی ۱۳۲۵ واحد مسکونی در شهرستان پیرانشهر

*رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: برنامه چهار ساله بازافرینی شهری برای نوسازی واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده شهری در پیرانشهر یک هزار و ۳۲۵ واحد است.

*مهرداد حبیب نژاد در جلسه ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر افزود: تاکنون بیش از ۹۰۰ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و با این آمار رتبه اول استانی را در این بخش دارد.

*وی ادامه داد: طرح بسته های تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش به متقاضیان به مرحله اجرایی وارد شد.

*رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ثبت پروانه های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع رسانی بسته‌های تشویقی در رسانه‌ها و محل نماز جمعه به مردم، ارائه تخفیفات  پروانه‌های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تاکید و قابل پیگیری در شهرستان است.

* حبیب نژاد افزود: تشکیل جلسات ستاد بازآفرینی و همچنین شناسایی و‌ بازبینی محدوده های هدف بازآفرینی شهری پیرانشهر و تعیین و تکلیف قیرهای رایگان سنوات قبل از مسائل مهم و با اهمیت به شمار می‌رود.

* وی بیان کرد: دستگاه‌های شهرستان متولی و دخیل در پروژه‌های کتابخانه، محل پلاتو شهرستان، اجرای طرح ساخت مدرسه باید اقدامات لازم را برای پیگیری و اجرای طرح مورد نظر انجام دهند تا طرح‌ها به صورت دقیق و در زمان بندی تعیین شده اجرایی گردند.

* وی تاکید کرد: در خصوص اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در شهرستان باید اولویت بندی بر اساس نیاز مردم منطقه مورد نظر انجام گیرد تا توسعه رفاه اجتماعی را شاهد باشیم و از اجرای طرح‌های فاقد اولویت خودداری گردد.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز52
این ماه2599
کل740173

7
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 03:59
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها