چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1425

به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشان

  • انداز قلم

به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری پیرانشهر؛ به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی مراسم تجلیل از نیروی‌های خدوم و پرتلاش واحد آتش نشانی شهرداری پیرانشهر  در محل ایستگاه آتشنشانی برگزار شد .
این مراسم با حضور فرماندار محترم ، شهردار، رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران ادارات و پرنسل مجموعه شهرداری آغاز شد.
صفر تفاخر شهردارپیرانشهر ضمن خیرمقدم به میهمانان عزیز وخدا قوت به پرسنل محترم آتش نشانی ابراز داشتند؛ آتش نشانی تنها یک شغل نیست، بلکه رسالتی از جنس عشق و ایثار سرشته با ایمان و اعتقاد است که بدون تردید اجر اخروی این حماسه آفرینان و ناجیان نزد پروردگارشان محفوظ است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل واحد آتش نشانی و گرامیداشت شهدای آتش نشان واین روز را به پرسنل این واحد تبریک و تهنیت عرض نمودند.صفر تفاخر  در ادامه سخنان خود از احداث ایستگاه دوم آتش نشانی پیرانشهر خبر داد و گفت : در زمینه آتش نشانی یک اتفاق و فعالیت خوبی  رخ داده است  و آنهم تاسیس ایستگاه دوم آتش نشانی پیرانشهر و تجهیز آن در اسرع وقت  می باشد که می تواند نوید خوبی برای شهروندان پیرانشهر  باشد .
در ادامه مهندس کاک درویشی  فرماندار شهرستان پیرانشهر ضمن تبریک این روز اززحمات پرسنل آتش نشانی تقدیر کردند.و به تاریخ روز آتش نشان در ایران اشاه فرمودند

در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی که ارتش بعثی  عراق به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهرهای اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می‌کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می‌شود.

طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تأیید شد. این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است. ایجاد زمینه‌های مناسب برای آموزش همگانی مردم در جهت پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه‌های ملی نیز از دیگر اهداف نامگذاری این روز است.

در پایان  ضمن بر گزاری مانور های عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات به روز سازمان معرفی و به رسم یادبود، از خدمات ارزشمند پرسنل آتش نشانی با اهدای لوح سپاس، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

         

 

  

 

 

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز129
این ماه2676
کل740250

4
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 08:37
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها