چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1324

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر به مناسبت روز ملی دامپزشکی

  • انداز قلم

 

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر به مناسبت روز ملی دامپزشکی

 

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر به مناسبت روز ملی دامپزشکی

♻️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری با صدور پیامی ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی را به همه فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

🔶امروزه بخش عمده ای از غذای انسانها از دام و فرآورده های دامی تامین می شود ، بر همین اساس دامپزشکی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است .

🔸روز دامپزشکی فرصتی است که عموم مردم از دامنه بیکران و تنوع خدمات گستره وسیع فعالیت های دامپزشکان ، مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش دامپزشکی بیش از پیش آگاهی یابند .

🔹دامپزشکان علاوه بر تلاش موثر درجهت کاهش الام حیوانات در حوزه پشیگیری از وقوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام در صف اول مسئولیت قرار دارند و تاثیر علم و آگاهی و زحمات آنان در عرصه سلامت و امنیت غذایی بر هیچ جامعه و ملتی پوشیده نیست .

🔸این روز ملی باید بهانه ای شود برای اینکه هر سال رویکردها و تحولات جدید عصر سلامت و امنیت غذایی و بطور کلی دامپزشکی بیشتر مورد توجه قرار گیرد .

🔻اینجانبان ۱۴ مهرماه روز ملی دامپزشکی، روزقدردانی و تجلیل ازدامپزشکی و دست اندکاران این حرفه مقدس را به سربازان بی ادعای عرصه بهداشت و سلامت جامعه علی الخصوص کارکنان،مدیران ودامپزشکان شریف شهرستان پیرانشهرو به همه تلاشگران، سخت کوشان این عرصه که یکی از ارکان مهم جامعه سالم و بانشاط است، تبریک و تهنیت گفته و از خداوند سبحان توفیق روزافزون این عزیزان را خواهانیم.

اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر

سرپرست شهرداری پیرانشهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز34
این ماه2581
کل740155

2
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 03:18
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها