چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1315

پیام اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

  • انداز قلم

 

 

پیام اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس

🔘اعضای شورای اسلامی شهر،سرپرست شهرداری در پیامی فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور پیرانشهر و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفتند.

☑️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر؛ متن پیام به شرح ذیل است :


بسمه تعالی

🔻تکریم جهاد مجاهدان در راه خدا، تشویق به ادامه دادن راه پرافتخار آنان است و حرکت مجاهدانه را در کشور تقویت می کند.( مقام معظم رهبری)


🔹دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

🔹دفاع مقدس زیباترین کتابی است که رزمندگان دفاع مقدس خالقان داستان حماسی آن هستند  که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

🔸اکنون نیز به تبعیت از آن دوران که تمامی نیروهای نظامی و مردمی متحد، یکدل و بسیجی به دل دشمن زدند، همچنان همگان برای حفاظت از سلامت، امنیت و تمامیت ارضی کشور به خط هستیم و در جبهه های مختلف مقابله با کووید ۱۹، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب سنگربانی می کنیم.

🔸اینجانبان ضمن پاسداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان رزمندگان و شهروندان سرافراز شهرستان پیرانشهر که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند گرامی داشته و توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری " مدظله العالی " از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندیم .


اعضای شورای اسلامی شهر

 مصطفی پور _سرپرست شهرداری پیرانشهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز197
این ماه2744
کل740318

2
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 14:06
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها