چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1307

پیام اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر بمناسبت آغاز هفته دولت وروز کارمند

  • انداز قلم

 

 

🟡پیام اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر بمناسبت آغاز هفته دولت وروز کارمند

🔻هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه های روشن، رجایی و باهنر گرامی باد.

♦️اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پیرانشهر سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت وروز کارمند را تبریک گفتند.

 🔶متن پیام بدین شرح می باشد.

🔹 هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

 🔸تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

 🔹بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء سطح سلامت مردم و اجرای برنامه تحول سلامت و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشوراست . گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت،علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

 🔸در پایان اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران عزیز در شهرداری پیرانشهر تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر

سرپرست شهرداری پیرانشهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز148
این ماه2695
کل740269

3
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 09:50
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها