چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1289

پیام مشترک تبریک اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار پیرانشهر به مناسبت عید قربان

  • انداز قلم

 

 

پیام مشترک تبریک اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار پیرانشهر به مناسبت عید قربان


بسم الله الرحمن الرحیم


🔶عید قربان پیامی از سوی خالق یكتاست كه بر اساس آن انسان با دل بریدن از دنیا و دل سپردن به فرمان حضرت دوست، می تواند به عالی ترین درجات که همان قرب الهی است دست یابد.

🔸عید قربان، عید تن و جان سپردن در راه پروردگار، رهایی از هوای نفس، خوار شمردن  لذایذ گذرای دنیوی، رهایی از حصار تنگ خودخواهی، تکبر و اطاعت از اوامر خداوند رحمان است .

🔸عید سعید قربان به عنوان باشكوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد واطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی است.

🔸عالی ترین شور در یک انسان ایمان است و حج بلندای بیکران ایمان انسان به خالق یکتاست و اهدای قربانی به آستان دوست، محو کامل خود مداری و خودخواهی و صحنه تلاش مداری، کمال و عدالت جویی است که در عید قربان تجلی یافته است.

🔸در این روز حج گزار، اسماعیل وجودش را قربانی مى كند تا سبكبال شده و ازاسارت نفس به سوی شكوفایی ایمان و یقین پر گشاید. عید قربان در حقیقت عیدرهیدگی و آزادی از زندان پلشتی ها و حرکت به سمت رحمت و مغفرت الهی است .

🔸 اینجانبان این عید بزرگ را به تمامی مسلمین جهان به ویژه مردم شریف پیرانشهر تبریک عرض نموده و قبولی طاعات و عبادات همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

اعضای شورای اسلامی شهر _ شهردار پیرانشهر

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز308
این ماه2855
کل740429

3
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 23:24
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها