چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1241

پیام اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارپیرانشهر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

  • انداز قلم

 

 

پیام اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارپیرانشهر به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان


🔺اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر با صدور پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند. 

🔺به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرو شهرداری پیرانشهر اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارپیرانشهر با صدور پیامی فرا رسیدن ماه پر فضیلت رمضان را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف پیرانشهر تبریک و تهنیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:     

 
 بسمه تعالی 


"شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ"

ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید ‌آورده و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد.

نوای مَرْحَبَا مَرْحَبَا یَا شَهْرَ رَمَضَانَ که نشان از فرح و خشنودی ما از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است در مساجد طنین انداز شده و فضای شهر را مزین و عطر آگین نموده است.

خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در بهترین ماه سال را برما ارزانی داشته تا با بهره گیری از تعالیم جانبخش الهی و تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) بتوانیم از فیوضات این ماه پر خیر وبرکت بهترین بهره را بگیریم.

حضور در مراسماتی نظیر ختم قرآن، اقامه نماز، دعا و مولودی خوانی و شبهای لیالی قدر بهترین فرصت است تا غبار تن را در زلال چشمه های این ماه پر فضیلت صیقل دهیم و از لابلای لحظه‌های ناب دعا و سجادهایمان لذت مهمانی پروردگار را درک نماییم.

🔺اینجانبان حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران و نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه را به تمامی مسلمانان جهان علی الخصوص مردم شریف و فهیم پیرانشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای همکاران گرانقدر در خدمات رسانی شایسته به شهروندان در این ماه عزیز قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمان را از در گاه احدیت مسئلت داریم.

اعضای شورای اسلامی شهروشهردار پیرانشهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز197
این ماه2744
کل740318

2
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 14:02
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها