چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1119

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی پیرانشهر به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر قهرمان 

  • انداز قلم

 

 

پیام تبریک اعضای شورای اسلامی پیرانشهر به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر قهرمان 

 

♦️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرو شهرداری پیرانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر طی پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان ،روز جانبازی وجانفشانی غرور مردان ایران زمین را تبریک گفتند.

🔺در پیام اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*خرمشهر را خدا آزاد کرد* امام خمینی (ره)

🔹سوم خرداد ماه یادآور حماسه آفرینی ها، رشادت ها و دلاوری های مردان خالص و پاکی است که با ایستادگی تمام در نبردی تاریخ ساز با توکل بر خدا بلندترین فرازها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرف و ارزشهای این مرز و بوم به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند.

🔸تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است  که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره می‌درخشند. در این میان، حماسه آزاد سازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

🔹بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان‌های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی به ولایت را ماندگار  کردند.

🔸اینجانبان سوم خردادماه و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر قهرمان را به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و همه ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی و به ویژه مردم همیشه در صحنه و باصلابت شهرستان پیرانشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان توفیق روز افزون ،عزت و سربلندی از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

اعضای شورای اسلامی شهر پیرانشهر

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز85
این ماه2632
کل740206

4
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 05:55
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها