چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1026

در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف زمان رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع دیدار نوروزی شهردار ، با کارکنان واحدهای درآمد و مطالبات شهرداری در محل دفتر شهردار  پیرانشهربرگزارشد.

  • انداز قلم

در راستای تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف زمان رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع دیدار نوروزی شهردار ، با کارکنان واحدهای درآمد و مطالبات شهرداری در محل دفتر شهردار  پیرانشهربرگزارشد.

در روز دوشنبه مورخه نوزدهم فروردین ماه 1398 ، شهردار پیرانشهر با کارکنان واحدهای درآمد و مطالبات شهرداری دیدار و گفتگو داشت و ضمن تبریک سال جدید و تقدیر و تجلیل از زحمات بی دریغ و خدمات شبانه روزی آنان، برای همکاران خود آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.
مهندس انور سعیدی با اشاره به کسب موفقیتهای چشمگیر سال گذشته، علیرغم سختی ها و مشکلات موجود با تاکید برخود باوری توانمندی های مجموعه شهرداری ،خواستار استمرار تلاشها و هماهنگی های بیشتر در جهت نیل به رشد و بالندگی شهر و رضایت حداکثری شهروندان گردید.
مهندس انور سعیدی با تاکید بر اینکه خدمات مدیریت شهری، در سال گذشته از سويي رضايتمندي شهروندان عزیز را به دنبال داشته  و از سوي ديگر به انتظارات و مطالبات آنها افزوده است، خاطرنشان ساخت:  برای پیشبرد اهداف شهرداری در سال جدید به تلاش، جدیت و پشتکار دوچندان همه همکاران نیاز داریم.
شهردار پیرانشهر با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان " رونق تولید " گفت: عمل به این فرمایشات مقام عظمای ولایت در سرلوحه برنامه های شهرداری پیرانشهر در بخش های مختلف قرار دارد.
مهندس سعیدی در ادامه سخنانشان به لزوم تکریم ارباب رجوع تاکید نمود و خواستار توجه بیشتر به درخواست های شهروندان ، شفافیت و عدم تبعیض در محاسبات ، اطلاع رسانی به مردم در مورد محاسبات ، سیستم یکپارچه شهرسازی ، راه اندازی سامانه sms جهت تسهیل در امورات ارباب رجوع و جلوگیری از اتلاف وقت آنان ،  اخلاق و احترام و برخورد مناسب و تلاش جهت جلب رضایت آنها گردید. 

شهردار پیرانشهر در پايان بار ديگر از همراهي وهمدلي کلیه پرسنل شهرداری تقدير كرد و آرزومند آن شد كه اين همراهي و همدلي همچنان پايه گذار اقدامات شايسته و برجسته شهرداري  در سال 98 باشد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز304
این ماه2851
کل740425

1
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 23:08
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها