چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403
شناسه خبر:1019

تشکر شهردار پیرانشهر از زحمات پرسنل شهرداری، مجموعه شورای شهر و مردم عزیز و شریف پیرانشهر

  • انداز قلم

 

 

تشکر شهردار پیرانشهر از زحمات پرسنل شهرداری، مجموعه شورای شهر و مردم عزیز و شریف پیرانشهر

 

عملکرد به موقع و مناسب مدیریت شهری در مقابل بحران بارش شدید  و  باران ناگهانی شب گذشته پیرانشهر باعث تقدیر شهردار پیرانشهر از اقدامات مجموعه شورای شهر و شهرداری پیرانشهر شد.

 

 بارش شدید باران در ساعات اولیه موجب بروز آبگرفتگی و برخی مشکلات در برخی نقاط شهر شد .اما بلافاصله پس از بارش، نیروهای خدماتی، فضای سبز، امور نقلیه، پرسنل اداری، آتش نشانی، سازمان حمل و نقل شهرداری با ورود به این مناطق زمینه دفع و هدایت این آب ها و نظافت معابری که بر اثر بارندگی شاهد گل و لای فراهم آوردند.

 

شهردار پیرانشهر گفت: شاهد آب گرفتگی های به نسبت وسیع تری در منطقه شین آباد بودیم که این بحران الحمدالله مدیریت شد و همشهریان گرامی صبح هنگام رفتن به سر کار صحنه هایی که از دیشب در شهر ظاهر شده بود را ندیدند.

 

شهردار پیرانشهر از تلاشها و زحمات بی شائبه همکاران و پرسنل خدوم شهرداری و کارگران زحمتکش که برای جلوگیری از وارد شدن خسارات به شهروندان لحظه ای غفلت نکردند تقدیر و تشکر ویژه ای بعمل آوردند.

 

مهندس انور سعیدی اظهار کردند : جا دارد تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم از اعضای شورای اسلامی شهر که با همراهی و حضور تمام و کمال و راهنمایی ها یشان در تمام نقاط شهر که  موجبات دلگرمی و  تلاش مضاعف پرسنل  و مایه آرامش شهروندان شدند.

 

شهردار پیرانشهر گفتند : جا دارد مراتب تقدیر و تشکر خود را از مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان  داشته باشیم که در راس آن فرماندار تلاشگر و زحمتکش، نماینده محترم مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان و سایر مسئولان بخاطر حضور میدانی و پیگیریها و راهنمایی‌های  مستمر در امر کنترل بحران بعمل آورند.

 

ایشان همچنین در پایان از صبر و حوصله مردم عزیز، شریف و نجیب پیرانشهر که با تلاش‌های شبانه خود با مجموعه شورا و شهرداری را یاری نمودند تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

 

روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پیرانشهر

 

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
  • هیچ نظری یافت نشد

تماس با شهردار ( صفر تفاخر )

 

تعرفه عوارض محلی شهرداری پیرانشهر سال 1403

فایل طراحی تقاطع ماموستا هه ژار

اطلاعیه و آگهی

آمار بازدید

امروز177
این ماه2724
کل740298

1
آنلاین
چهارشنبه, 26 ارديبهشت 1403 12:12
طراحی شده توسط CoalaWeb

محبوب ترین مطالب سایت

پنل بنرها